tiistai 2. joulukuuta 2014

Muffe ja Aatu

Ekasta postauksesta sai periaatteessa tietää kuka on tämä toinen ruudun takana oleva tyyppi on. :D  Eli en siis rupea kertomaan ittestäni sen enempää.


Mä kerron nyt kahdesta hevosesta, jotka ovat olleet mulle tärkeitä jo pitkään. Niistä kahdesta tullaan kuulemaan paljon tässä blogissa, koska mä näen niitä aika usein. :))




Aatu

Aatu on nätti 17 vuotias suokkiruuna. Se oli ennen ravuri, Nykyään ratsu. Aatu on reipas ja kiltti. Se on mulle todella tärkeä, ja on välillä ollut huolta hänen jaloistaan, joissa on pientä kulumaaa. Onneksi nyt tilanne näyttää aika hyvältä. :)


Aatu ei oikein pidä kameroista ._.








Muffe

Muffe on 5 vuotias shettisruuna. Pyöreä, kiltti ja sympaattinen. :D Se on kuuliainen ja mukava ratsastaa, ja sillä on kivat askeleet. Se ei ole minun poni, vaan tuttavan poni. Muffe asuu samalla tallilla kuin Aatu. Muffen olen tuntenut vähän päälle vuoden, mutta teen sen kanssa kaikkea niin usein, että se tuntuu paljon tutummalta. :D





tämä oli nyt  tämmönen lyhyt ja tönkkönen postaus, mutta torstaina mulla on tunti Cruisessa, josta tulee sitten vähän pidempää postausta. :D


~Elli

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti